Wednesday, December 7, 2011

Tutorial en give-away!

Vandaag is het mijn beurt in de bloghop van de Dutch Swappers op http://www.swap-bot.com/! Een groep creatieve dames zorgt ervoor dat er 24 dagen lang een leuke creatieve inspiratie-bron voor je klaarligt.
Er gaat een hoop gehaakt worden dit seizoen denk ik, want ik heb ook een haakpatroontje voor jullie, een lief baby-pinguintje.
Je kunt het HIER downloaden, in pdf-vorm. Wanneer je het haakt in dunner garen, zou het ook een leuk kersthangertje zijn! Deze zijn gehaakt met naald 2,5 en zijn ongeveer 10cm groot.
Het patroon komt zonder mutsje/sjaaltje. Het mutsje is gewoon hetzelfde als het kopje, maar stopt natuurlijk eerder, en het sjaaltje is 45 lossen en dan vasten terug, klaar.

Het gepimpte stel hierboven is voor de give-away! Laat even weten of je het jongetje of het meisje wilt, dan trekt de random number generator op 24 december 2 winnaars. En omdat ik op dit moment meedoe met een test voor Ambi Pur 3Volution (kreeg 5 starterpakjes, die pas vanaf 15 december verkrijgbaar zijn in de winkel, om te testen), krijgen de winnaars er ook nog een geurenkaart èn kortingsbon bij voor een pak Ambi Pur 3Volution naar keuze! Heb zelf Japan Essence in de kamer hangen, en die ruikt zo heerlijk! Niet te overdreven, precies goed.

13 comments:

  1. het is elke morgen zo leuk om te kijken wat voor patroontje er weer verschijnt,
    maar deze vindt ik super leuk
    en met de giveaway doe ik graag mee:)

    ReplyDelete
  2. wat een leuke pinguinnetjes.
    ik wil graag meedoen voor met mannetje.
    oeh de ambi pur heb ik hier thuis ook wel eens ruiken bijna allemaal wel lekker.
    liefs,
    kimberley

    ReplyDelete
  3. Ik doe graag mee, voor het meisje:)
    Schattig zijn ze!!

    ReplyDelete
  4. Oh Ilona, die zijn cute!! Ik kan niet kiezen denk ik..hmmmmmmmm de jongenspinguin toch maar, voor mijn zoontje! Als ik heb leren tellen en haken tegelijk ga ik 'm zeker proberen! Ja die geurtjes ruiken heerlijk, wij hebben er ook al een aantal jaartjes een, die met die gras en mint geur, geen idee wat de naam ervan is, maar ruikt heerlijk!

    ReplyDelete
  5. wat een leuke pinguinnetjes.
    ik wil graag meedoen voor het meisje.


    xxx

    ReplyDelete
  6. leuk patroontje Ilona!!! ik hoop dat hij/zij een mooi plekje vindt bij zijn nieuwe eigenaar. Bedankt voor je bijdrage!!

    ReplyDelete
  7. Ik doe graag mee en wil het jongetje winnen.

    ReplyDelete
  8. wat schattig ik zou graag meedoen voor het jongetje

    ReplyDelete
  9. Wat een schattige punguinetjes! Heel leuk patroontje! Ik ga ook voor het jongetje!

    ReplyDelete
  10. ah die zijn erg lief! Ik ga aangezien ik 2 meiden heb, voor het damespinguinnetje..... bedankt voor de tutorial!

    groetjes willemijn

    ReplyDelete
  11. Ik doe graag mee voor de jongens pinguin. Die gaat kleine vent helemaal leuk vinden!
    Ik moet toch echt gaan leren haken :S

    ReplyDelete
  12. Wow, ik wil graag meedoen aan je give away. In dekens haken en dergelijke ben ik wel redelijk goed, maar amigurimi wil me nog niet echt lukken. Misschien met een heus voorbeeld dat het beter gaat?

    ReplyDelete